Search found 18085 matches

by deviant
Mon Jun 06, 2005 1:36 pm
Forum: Off Topic
Topic: Gimme a Break! Presents THE BREAKFASTAZ (UK) Sat 4th of June
Replies: 264
Views: 7607

well, I just checked my bank account...... :shock: :( a fair bit of damage. Definitely worth it on all counts though :smt023
by deviant
Mon Jun 06, 2005 1:26 pm
Forum: Off Topic
Topic: noob in town
Replies: 61
Views: 1745

welcome mate!! :)

questions: RA = resident advisor? What's TS?
by deviant
Mon Jun 06, 2005 1:40 am
Forum: Off Topic
Topic: It's Beer o'clock!
Replies: 23
Views: 885

My boss is a bit of a piss-head so we always get a generous tab at the bar on friday after work... we also finnish at 4 on Fridays. Makes the rest of my weekend very messy as I always get on a roll and go out afterwards... I'm kind of sick of it but it's just so hard to resist free drinks after a we...
by deviant
Mon Jun 06, 2005 1:30 am
Forum: Off Topic
Topic: Gimme a Break! Presents THE BREAKFASTAZ (UK) Sat 4th of June
Replies: 264
Views: 7607

Your soft Sal. Get some enthusiasm happening for Christs sakes!! Joking. hehe. Man, that is wicked that your having Moday off. Lets give her another gig Guyno. If that aint dedication to breaks, I don't know what is. More of that I says!! Hey, I got Monday off too Wikked party, good sets by all.......
by deviant
Wed Jun 01, 2005 1:24 am
Forum: Off Topic
Topic: things that suck about your work....
Replies: 70
Views: 2326

Imagine an office were recruitment was handled by Warrick Capper and Sam Newman, with high level managerial input from Eddie Maguire and Bruce Ruxton. Then further imagine a heinous group of twisted, knuckle dragging, meat head, neanderthal, backward, Triple M listening single cell amoebas that pas...
by deviant
Tue May 31, 2005 8:58 pm
Forum: Off Topic
Topic: The Official eBay Thread.
Replies: 376
Views: 47597

I just scored this for a friend of mine

http://cgi.ebay.com.au/ws/eBayISAPI.dll ... RK:MEWN:IT

Looks pretty cool if your a hip-hop DJ
by deviant
Tue May 31, 2005 8:50 pm
Forum: Off Topic
Topic: Beats Electric on Triple RRR tonight
Replies: 59
Views: 3105

by deviant
Tue May 31, 2005 6:41 pm
Forum: Off Topic
Topic: ...
Replies: 26
Views: 827

I do this all day at work....

I'm also a fan of this one - instead of a comma or full stop.....
by deviant
Tue May 31, 2005 6:37 pm
Forum: Off Topic
Topic: Track sampling/direct copying??? wtf
Replies: 23
Views: 879

sometimes when im playing a record i can hear the other side.... usually just at the start tho...dunno why that happens ?!?! maybe the grooves are alittle too deep on a thin press ?!?! what u mean m8?? He takin' piss. Either that or he's so off chops that he doesn't realise he actually has the othe...
by deviant
Tue May 31, 2005 6:35 pm
Forum: Off Topic
Topic: Track sampling/direct copying??? wtf
Replies: 23
Views: 879

shepherd wrote:btw on the original topic - are you sure it's a DIRECT bite of Killa Brew.

Sound of Habib wouldn't be as stupid to piss off FLR/VA like that - the consequences wouldn't be worth it.


Positive... I wish I had the mp3 links to show you....

Anyone else heard this?
by deviant
Tue May 31, 2005 1:29 am
Forum: Off Topic
Topic: Track sampling/direct copying??? wtf
Replies: 23
Views: 879

T I C K A wrote:sometimes when im playing a record i can hear the other side....

usually just at the start tho...dunno why that happens ?!?! maybe the grooves are alittle too deep on a thin press ?!?!


I highly doubt it dude.... For a start if that was the case you'd hear it backwards anyway
by deviant
Tue May 31, 2005 1:26 am
Forum: Off Topic
Topic: Add 3 words to continue story!
Replies: 603
Views: 35862

that's seven words.... :roll:
by deviant
Tue May 31, 2005 1:05 am
Forum: Off Topic
Topic: Track sampling/direct copying??? wtf
Replies: 23
Views: 879

Track sampling/direct copying??? wtf

I don't know if anyone else has noticed this..... I just bought the new splitloop 12" on Sound Of Habib the B side is called "Still in Love". I think it's a pretty cool track, funny though I swear when it gets to the breakdown it's got Soul Of Man "Killer Brew" (Brew Side) sitting underneath the mai...
by deviant
Mon May 30, 2005 7:26 pm
Forum: Off Topic
Topic: Gimme a Break! Presents THE BREAKFASTAZ (UK) Sat 4th of June
Replies: 264
Views: 7607

I gotta say..... the sound quality on those mutiny mixes makes them virtually unlistenable... They sound like poo, and the MC sux too... Oh well, you cant win them all :?
by deviant
Mon May 30, 2005 7:00 pm
Forum: Off Topic
Topic: Gimme a Break! Presents THE BREAKFASTAZ (UK) Sat 4th of June
Replies: 264
Views: 7607

Had a dream once about two middle aged men, with thick, dirty beards tongue kissing eachother in a bubble bath. It disturbed me for weeks, but for some reason is kind of amusing. and then you wake up in a pudle of your own seed.... you filthy prick Sorry!! the cycloptic pig... found it in the botto...
by deviant
Thu May 19, 2005 1:03 am
Forum: Off Topic
Topic: DnB headz. Don't dig breaks???
Replies: 106
Views: 8478

Re: DnB headz. Don't dig breaks???

Hey troopers. Genuinely interested to see what you think of this stuff. It is a Breakfastaz set of breaks but personally for me it's the sounds I really dig in DnB also. Any feedback would be appreciated. If not, just a quick 'fuck off ya pansy arsed punk bastard' will suffice. m p.s. I know this s...
by deviant
Mon May 16, 2005 7:52 pm
Forum: Off Topic
Topic: devils dictionary
Replies: 4
Views: 303

gnat-fucker
1. a bizarre exclamation of profanity.
2. a native of the east coast; needle dicked.


Maybe I'm juvenile but I found that one incredibly funny
by deviant
Mon May 16, 2005 7:31 pm
Forum: Off Topic
Topic: Stupid kicks
Replies: 34
Views: 1198

One of my other faves is to pretend I'm severely mentaly retarded in heavily populated public places. Eg - trains, trams, Bourke St, etc. Makes me chuckle, but embarrasses the shit out of my girlfriend, or any friends that are present. I guess that's why I do it. hehe. I used to do this when I live...
by deviant
Mon May 16, 2005 7:14 pm
Forum: Off Topic
Topic: Gimme a Break! Presents THE BREAKFASTAZ (UK) Sat 4th of June
Replies: 264
Views: 7607

Little Evil wrote:What is a 'Sponk' anyway?
Sounds like some sort of disease or affliction.....

"Don't go out the back and annoy your father, his sponks have flared up again and he's in a terrible mood"

:smt003


BWAHAHAHAHA

Priceless
by deviant
Mon May 16, 2005 6:57 pm
Forum: Off Topic
Topic: Looking for a good web designer for the new Gimme website
Replies: 32
Views: 1108

Sorry, I neglected to read Guy's post.......

I'm pretty sure he mainly designs things. But, that said, I reckon he'd be up for doing a site if he could add a little of his own touch to the design..

P.S. I was particularly impressed with his GUI on this "Zebra" synth
by deviant
Mon May 16, 2005 6:47 pm
Forum: Off Topic
Topic: Looking for a good web designer for the new Gimme website
Replies: 32
Views: 1108

dude,

you have to ask Cris Pearson (AKA Atariboy)....

You know him, he was at Gimme last year in July and was hanging with us afterwards........

www.atariboy.com

He also designs the GUI for lots of new innovative audio applications...

Check out www.plasq.com

I'll word him up also :)
by deviant
Thu May 12, 2005 8:08 pm
Forum: Off Topic
Topic: The Agressive Baby
Replies: 24
Views: 828

B0mBjAcK wrote:I bet this baby turns out like this: http://www.madman.com.au/catalogue/item ... ue=MMA2176 :)


<-------- or this
by deviant
Thu May 12, 2005 12:59 am
Forum: Off Topic
Topic: This has just made my day
Replies: 3
Views: 336

I can't beleive it's missing "I wont have that in the work place"...

That's my favourite one
by deviant
Thu May 12, 2005 12:34 am
Forum: Off Topic
Topic: Learnt my lesson...
Replies: 25
Views: 945

I was at revolting a few years back and my best mate (who's b'day it was) bought a bottle of champers.... I was gakked out on the couch and no-one seamed to be drinking the wine. I kept asking if people they minded if I drank their glass. Then I asked if I could pour myself another, I was told to "h...
by deviant
Thu May 12, 2005 12:27 am
Forum: Off Topic
Topic: Gimme a Break! Presents THE BREAKFASTAZ (UK) Sat 4th of June
Replies: 264
Views: 7607

8) 8) 8) :lol: :P :) :D Whoot whoot whoop whoop
by deviant
Sun May 08, 2005 10:49 pm
Forum: Off Topic
Topic: Gimme a Break! Sat 7th of May. Lets get nasty!!
Replies: 424
Views: 12596

Farken wicked party Good turn out, good sound, good visuals. Average tunes and mediocre DJing though, could've been heaps better. Bunch of ugly pricks behind the decks too (except for that dude that played a couple of tracks toward the end, what a spunk!). Seriously though guys fuckin' wicked all ro...
by deviant
Sat May 07, 2005 6:36 pm
Forum: Off Topic
Topic: republika
Replies: 130
Views: 5867

A good mate of mine was trying to organise a very large event @ republika over two years ago now.... His proposal was knocked back for this very reason. (probably had a bit to do with the cost too ) The proposal was mainly focused on gaining a reputation for quality events that wwere widely promoted...
by deviant
Wed May 04, 2005 6:55 pm
Forum: Off Topic
Topic: TEN YEARS OF NOTHING - not one fucking thing!
Replies: 62164
Views: 1914448

Listen to my hooves!!!!!

:smt119
by deviant
Wed May 04, 2005 6:45 pm
Forum: Off Topic
Topic: Gimme a Break! Sat 7th of May. Lets get nasty!!
Replies: 424
Views: 12596

Guyno: I'm not sure your sig' makes much sense..... but I like it :smt023
by deviant
Wed Apr 27, 2005 1:24 am
Forum: Off Topic
Topic: article on itm re cat empire rmx
Replies: 167
Views: 5844

Cubist was told the group "does not support any electronic music". I studied music with these guys at uni and have played many gigs with them (outside of Cat Empire + 1 as CE). I think you'll find that this was most definately a statement from their management. I know for a fact that these guys hav...
by deviant
Tue Apr 26, 2005 8:31 pm
Forum: Off Topic
Topic: Gimme a Break! Sat 7th of May. Lets get nasty!!
Replies: 424
Views: 12596

Hate to interrupt you guys and talk about music, but you might be interested in this: http://aatradeinc.com/music/breakfastaz_CodaMix.mp3 OMG that first mix is one of the first things I tried when I got my decks.... New world Symphony with a phat beat....... Who'd a thought somebody else would thin...
by deviant
Sun Apr 24, 2005 7:53 am
Forum: Off Topic
Topic: Beats Working // Saturday April 23rd // FREE PARTY
Replies: 193
Views: 5045

MAD party dudes...... just got home. Girlfriend is highly passed out. I need someone to talk to ARGH ARGH.... Again, MAD party guys, really enjoyed it :)....

Especially my encounter in the loos with Little Evil... It made me hot to say the least :wink:
by deviant
Sat Apr 23, 2005 4:42 pm
Forum: Off Topic
Topic: Gimme a Break! Sat 7th of May. Lets get nasty!!
Replies: 424
Views: 12596

You realise this is on Sunday May the 22nd (according to inthemix)

You should re-do the poster Guyno or people will get confused :?
by deviant
Tue Apr 19, 2005 8:31 pm
Forum: Off Topic
Topic: Breakfastz - Biggest hard breaks act in the world - coming
Replies: 89
Views: 2551

lynt wrote:I like playing Crooked


I reckon you would play "crooked" after "double dropping" :wink: